donderdag 28 maart 2013

Bezoek orthopeed

In het laatste blog bericht schreef ik dat ik in Maart naar de orthopeed zou gaan.
Ik ben daar inmiddels al drie keer geweest.Eerst bij dokter Quist, die wilde nog aanvullende foto's dus mocht ik na een week weer retour komen.
Toen twijfelde hij nog of ik een totale knie prothese of een halve knie prothese moest krijgen.
Dus mocht ik een week later bij zijn collega langs die moest beslissen wat het beste was.
Zo heb ik de orthopeden ook weer gespekt.
Dokter Vos leek het toch beter om voor een totaal nieuwe knie te gaan.
Aangezien er door de val van 12 jaar terug een stands correctie van het been heeft plaats gevonden.
Er zat dus niet alleen geen kraakbeen meer aan de binnenkant van mijn knie, maar waarschijnlijk ook niet meer bij mijn knieschijf.

Na deze conclusie dus maar gekozen voor een hele knie prothese.
Direct het rondje in het ziekenhuis afgemaakt.
Via de anesthesist naar de afdeling opname en mij daar op de lijst laten plaatsen.
Nu maar afwachten wanneer ik aan de beurt ben, waarschijnlijk eind mei, begin juni.
Dat wordt dus weer spannend en ik zie er best wel tegen op.
Maar dagelijks met pijn lopen is ook geen pretje, dus moet het maar gebeuren.
En dan hoop ik dat ik voor de eerste 20 jaar klaar ben in het ziekenhuis.

Maar straks eerst heerlijk een weekendje met de Jaguar naar Frankrijk, samen met Petra en Jeroen.
En daarna nog met Lonneke en Susanne naar Griekenland.
Dus nog genoeg leuke dingen om naar uit te kijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten