dinsdag 6 december 2011

Een drukke week

De afgelopen week moest er veel geregeld worden voor de verhuizing van mij moeder naar het Rekerheem.

Zaterdag hebben wij nog wel gezellig in Purmerend Sinterklaas gevierd met Andy, Jacqueline en Ashley.
Met weer veel gedichten, sommige kon ik niet met droge ogen lezen en een paar surprise's.
Ik ben altijd degene die surprise's maakt,vind dit namelijk erg leuk om te doen, maar had er nu iets minder tijd voor.

Zondag met z'n allen de grote spullen van mijn moeder verhuisd, het kamertje is erg gezellig geworden.
Niet te grote dingen en niet te veel.

Maandag na het sporten, naar mijn moeder om nog wat spullen samen met Nelleke uit te zoeken.
Tussen door even naar de fysio, ik ,mocht gelukkig even bij Josien langs komen voor de lymfetaping.
Claudette was helaas ziek en de taping was er net af en dan zit er volgende week weer veel vocht.
Het gaat nu door de taping juist zo goed.
Dus was ik heel blij met Josien.
's Aonds heerlijk aan de kaasfondue en daarna het laatste deel van Harry Potter gekeken.
Het was tenslotte Sinterklaasavond.

Vandaag weer op tijd naar mijn moeder, we hadden een intake gesprek met Natascha de verzorgende van mijn moeder.
Er moeten nog een paar dingen worden geregeld wat betreft de zorg.
Een nieuwe huisarts, apotheek en tandarts.
Daarna nog even wat dingen oplaten hangen door de klusjesman, nu kan ze er morgen wonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten