dinsdag 13 december 2011

Lonneke 19 jaar op 13-12-11

Vandaag is onze oudste dochter jarig, dit hadden we zondag al gevierd.
Zij was vandaag met haar vriend Matthijs aan het schaatsen en ik was vanmiddag weer een middagje met mijn moeder op stap.
Eerst samen even boodschappen doen in de Mare, zij weet nog niet alles te vinden in haar nieuwe omgeving.
Daarna naar de fleboloog voor controle, daar hoeven we gelukkig niet meer terug te komen.
Alles zag er goed uit, alleen een zalfje voor het eczeem op haar benen en nog een paar nieuwe steunkousen.
Toen door naar haar oude flat voor de laatste spullen die zij nog wilde hebben.
Dit was wel moeilijk voor haar, ze wil meer mee, dan er in haar nieuwe huis past.
Afscheid nemen van spullen die je al jaren om je heen vergaard, is ook best lastig.
Hopelijk gaat ze straks een fijne tijd in het Rekerheem tegemoet, ze heeft daar nu nog een hard hoofd in.

Met mij gaat het ondanks alle drukte redelijk goed, alleen de longen willen nog niet zo als ik het zou willen.
Ik hoest nu al 3 weken en echt loskomen doet het niet echt, morgen dokter Hendriks toch maar eens bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten