zondag 18 december 2011

Bont en blauw

Vandaag een rustig dagje, kon ook niet erg veel.
Zit heerlijk onder de blauwe plekken.
Op de trap gleed mijn ene voet weg en zat ik al snel halverwege de trap.
Gevolg een blauwe arm, een blauwe kont en wat blauwe plekken op mijn been.
Gelukkig viel de schade nog mee, niets gebroken en zit er vet genoeg op mijn billen.
Maar morgen zal ik nog wel stijver zijn.
Ik ben de laatste tijd niet voor het geluk geboren.

Zaterdag na het trainen met Widok, naar de flat van mijn moeder.
Hans en Nelleke waren al begonnen met het uitruimen van de flat.
Rob kon helaas niet helpen, hij had de hele dag een bijscholingscursus van zijn werk.
We schieten al erg op maar er moet nog veel worden afgevoerd, maandag komen ze alle kleding, gordijnen, beddegoed ophalen.
Om 16.00 uur richting huis en toen was ik ook behoorlijk moe.
Gelukkig was Susanne heel lief geweest om het huis thuis op orde te brengen.
's Avonds heerlijk in bad liggen dobberen.

P.s Mijn longen klonken gelukkig nog steeds goed, ik heb wel een antibioticakuur gekregen en ik merk dat die wel helpt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten