zondag 1 januari 2012

Gelukkig nieuwjaar

Via dit blog wil ik alle lezers een fantastisch 2012 wensen.
Ik hoop dat het voor iedereen een jaar wordt waarin haar of zijn wensen uitkomen.
Zelf heb ik maar 1 wens en iedereen kan wel raden wat dat is.
Het jaar 2012 kan alleen maar beter worden dan het jaar 2011.

Toch was het jaar 2011 geen jaar van alleen maar diepte punten.
Er waren gelukkig ook een heleboel hoogte punten.

Rob en ik werden beide 50 en we waren 25 jaar getrouwd, dit hebben we gevierd met een grandioos feest.
Lonneke slaagde voor haar VWO en rijexamen wat was ik trots.
Susanne ging met goede cijfers door naar het laatste jaar.
Widok slaagde voor zijn gehoorzaamheid examen en deed het goed op shows.

En natuurlijk Rob, Lonneke en Susanne die mij hielpen en steunde en uit de put haalde als ik het even niet meer zag zitten.
Alle familie, vrienden, buren en collega's, ouders en kinderen van de Kennemerpoort die ieder keer weer ons klaar stonden al die mensen waren in het jaar 2011 een hoogte punt voor mij.


Dus als ik op het jaar 2011 terug kijk, is het geen makkelijk jaar geweest, maar wel een jaar vol liefde en warmte en vriendschap.


Vrienden

Ik ben blij dat
dat ik vrienden heb
die me willen helpen
en met me verder
willen gaan.
En niet schromen om
af en toe een arm
om me heen te slaan.
Die een stukje
met mij mee lopen
op mijn weg.
Tot het onzegbare
is gezegd.
Die mijn kracht
en hoop geven.
Omdat het soms
behoorlijk zwaar
is in het leven

2 opmerkingen: