donderdag 26 januari 2012

Een update

Het is al weer een tijd geleden dat ik iets geschreven heb.
Het gaat redelijk goed met mij, alleen helaas nog steeds last van gewrichtsklachten.
De antidepressiva die ik nu al een week of 4 slik, eerst wilde ik er niet aan, ik vond mij zelf niet depressief.
Dit medicijn was voor mij ook niet zodanig bedoelt , maar zou de gewrichtsklachten verminderen, maar ik merk er nog weinig van.
Ik voel mij 's avonds nog steeds 80 als ik op moet staan.

Op school ben ik weer regelmatig aanwezig en dit gaat prima, het is weer erg gezellig met de kinderen en Inge in de klas.
Ook het contact met mijn collega's doet mij weer erg goed.
In overleg met de bedrijfsarts, waar ik vandaag was gaan we het langzaam verder opbouwen.
De komende 2 weken nog 2 ochtenden, maar de klas dan ook zelf draaien en daarna 1 middag erbij.
Maar als dit te zwaar blijkt te zijn, dan het plan nog niet uitvoeren.
Zelf wil ik eigenlijk nog wel sneller, maar of dit handig is weet ik ook niet.
De bedrijfsarts gaf ook aan, dat er ook nog kwaliteit van leven na het werken moet zijn.

Vandaag ook weer aan het sporten bij Herstel en Balans en ik merk sinds vandaag dat het minder vermoeiend is.
Na het sporten lukten een rondje met de hond nu veel beter dan de afgelopen weken.
Toen was ik blij als ik weer thuis was.

Mijn week begint dus weer aardig te vullen maandag en donderdagmiddag sporten en dinsdag en woensdag ochtend naar school en vrijdag moet er ook nog wat gebeuren in huis.
Maar van al deze dingen geniet ik met volle teugen.

Ik kwam nog een mooi gedicht tegen, waar ik jullie ook van wil laten genieten

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karin.

    Misschien dat Omega-3 .(visolie) je kan helpen bij je gewrichtsklachten
    En het kan ook interessant zijn om te googelen wat er tegenwoordig te doen is over Vitamine D.

    BeantwoordenVerwijderen