donderdag 5 januari 2012

Herstel en balans

Vandaag had ik voor de tweede keer sporten bij Herstel en Balans.
Ik sport nu niet meer bij fysiotherapie Elizabeth, dit was een sportprogramma tijdens het hele behandel proces en dat heb ik gelukkig afgesloten.
Dus op aanraden van de bedrijfsarts met het programma Herstel en Balans begonnen.
Het programma Herstel en Balans vind plaats bij Dynamic fit.
Dit programma is een combinatie van lichaamstraining en psycho-educatie. In drie maanden met twee à drie bijeenkomsten per week worden fitness en groepssport gecombineerd met voorlichtingen en groepsgesprekken.
Iedere maandagmiddag fitness ik van 13.00.14.30 en iedere donderdagmiddag fitness van 13.00- 14.00 en groepssport van 14.30-15.30.
Vandaag hadden we een circuit tijdens de groepssport.
Dit was best wel pittig, ik zal morgen wel stijf zijn en al mijn spieren behoorlijk voelen.
Maar het is voor het goede doel.
Ik wil straks wel weer volledig voor de klas.
Eind februari wordt er begonnen met het psycho-educatief programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten