maandag 28 februari 2011

25 februari 2011

Om 8.00 bel ik de huisarts voor een afspraak, om 8.50 kan ik terecht.Ik wil nog even met hem bespreken dat wij eigenlijk een beetje teleurgesteld zijn in handelwijze waarop je het nare bericht te horen krijgt, via een brief van het bevolkingsonderzoek. Hij vertelt dat het altijd zo gaat, ik zeg hem dat ik dit niet helemaal netjes vind want  de huisarts  krijgt de brief van het bevolkingsonderzoek 2 dagen eerder. Ze weten dan dat er iets mis is met een patiĆ«nt van hun. Als je nu net de pech heb dat je hem woensdagmiddag of vrijdag laat krijg dan kun je nergens met je angst heen, want dan is de praktijk gesloten. Hij had het zo niet bedacht, maar vond het een goede tip en zou het gaan bespreken met de rest van het team. Hopelijk worden andere patiĆ«nten voortaan ingelicht per telefoon.Hij zag wel dat ik emotioneel op en  leeg was na 4 en halve week spanning en kon al zien wanneer ik weer naar het ziekenhuis moest. Dit was pas over 2 weken bij dokter Hendriks.
Thuis heb ik Rob en  mijn mamacare gebeld en aangegeven dat dit geestelijk te zwaar was. Zij zou iets gaan proberen en gelukkig is dat haar gelukt en mogen we nu donderdag 3 maart naar dokter Hendriks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten