maandag 28 februari 2011

maandag 31 januari 2011

Om 9.15 zijn we in het ziekenhuis voor een nieuwe mamografie, daarna een echo en daar is toch wel iets op te zien.
Er wordt een tweede arts bijgehaald en er wordt besloten tot een biopsie.
Onder plaatselijke verdoving worden er 4 stukjes weefsel uit mijn borst gehaald voor nader onderzoek.
We mogen daarna nog door naar de mamacare verpleegkundige  Rieneke, zij legt nog wat dingen uit en maakt de vervolg afspraken.  Ik ga door naar mijn werk en Rob naar huis,maar onze wereld staat even op zijn kop.
De volgende dagen zoeken we allemaal afleiding, ik op school bij de kinderen van mijn klas en op mijn vrije dagen op het strand en in het bos met onze hond Widok. Rob op de hondencclub en op zijn werk en de kinderen bij het turnen en op school met hun vriendinnen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten