dinsdag 3 mei 2011

Een wat mindere week

Zo het is al weer een week geleden dat ik wat geschreven heb.
Ik heb de afgelopen week ook niet veel mee gemaakt waar ik wat over kon schrijven.
De derde kuur was een stuk heftiger dan de eerste twee.
Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik behoorlijk verkouden ben.
Susanne en Lonneke waren allebei snip verkouden en hebben het virus heerlijk overgebracht.
Vanaf woensdag ging het kaarsje uit en heb ik een dag of 5 alleen maar in bed gelegen en op de bank gehangen met koorts en veel hoesten en snotteren.
Rob en de meiden namen het huishouden over en zorgde dat alle taken gedaan werden.
Dit vind ik wel erg moeilijk, ik wil alles zo graag zelf doen.
Je bent dan ook erg boos op je lijf, dat je zo in de steek laat en probeer dan iedere keer of het nu wel lukt.
Maar ik had al gauw door dat dat helaas niet ging, dus maar weer slapen, lezen, tv kijken of dom zitten en niks doen.
Wat vind ik dat leuk!!
Maandag knapten ik gelukkig iets op en zijn Rob en ik een ritje in de Jaguar gaan maken.
Eerst op visite bij zijn zus Jacqueline in Purmerend en daarna terug via Monnickendam, Volendam, Edam,Midden Beemster en de Rijp.
Dit was weer een leuke tocht.
En je wordt er niet moe van, je zit lekker en kunt mooi kijken.
Vandaag weer rustig wat kleine huishoudelijke taakjes gedaan, we hebben het ergste gelukkig weer gehad en kunnen weer opbouwend heengaan op naar nummer 4.
En nu maar duimen dat het inderdaad werkt, dat horen we 12 mei, dan mag ik weer naar dokter Hendriks om te kijken of de kuren aanslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten