vrijdag 20 mei 2011

Update

Weer even een update van de laatste dagen.
Dinsdag was nog een prima dag, nog redelijk veel energie.
Dit komt vooral door de dexamethason, daar krijg je extra energie van en die krijg ik op zondag, maandag en dinsdag in pil vorm en maandag ook nog als infuus bij de chemokuur.
Maar het geeft ook heel veel bijwerkingen, daarom krijg je het maar een paar dagen.
Woensdagochtend rond 10.00 weer op weg naar sporten en in een laag tempo wat gedaan.
Je voelt je dan toch wel lekker, als je daar weer bent geweest, het geeft je energie.
Daarna doorgereden naar de velden van de Alkmaarsche Boys, waar de jaarlijkse sportdag van de Kennemerpoort was.
Deze sportdag help ik altijd organiseren, dus wilde ik mijn gezicht nog even laten zien.
Het zag er zoals ieder jaar weer gezellig uit en de kinderen hadden het weer erg naar hun zin.
Alles liep op rolletjes en het weer zat gelukkig mee.
Volgend jaar ben ik weer van de partij hoor, om mee te helpen.
's Middags rustig aangedaan, meestal gaat het kaarsje dan uit.
Donderdag is altijd mijn slechtste dag en dat bleek deze keer niet anders.
Deze keer ook veel misselijker dan de andere kuren, drinken kost veel moeite, maar je moet ander halve liter water drinken om de gifstoffen weer snel uit je lichaam te spoelen.
Dus donderdag de hele ochtend in bed, lekker doezelen.
Toen gedoucht,ik dacht daar knap je wat van op, maar dat viel zwaar tegen.
Dus weer terug in bed en weer lekker slapen en doezelen.
Lonneke had 's avonds lekker gekookt, dus een klein beetje gegeten en nog even op de bank tv gekeken.
Vandaag ook nog veel in bed, na 1 uur is mijn energie op dus dan maar weer even slapen.

2 opmerkingen:

  1. Je bent een kanjer.
    We zagen behoorlijk tegen deze 4de kuur op, maar achter af is hij minder slecht dan verwacht.
    Nog 2 kuren te gaan.
    We zijn op de goede weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meid ik vind dat je het steeds weer super doet hoor!! Het zal niet meevallen voor zo'n bezige bij als jij om tien stappen terug te doen! Lekker dat je dochters zo lekker koken! Super!

    gr kitty

    BeantwoordenVerwijderen