maandag 16 mei 2011

We zijn over de helft

Vanmorgen mocht ik me weer om 10.45 melden vooral weer de 4 de chemokuur, dus we zijn over de helft.
Het gif mag weer 3 weken zijn werk doen en hopelijk wordt de tumor nog iets kleiner.
Het was alleen jammer dat ik deze keer niet zo ervaren prikker had want na 4 keer prikken zat de infuus naald er eindelijk in.
Na 2 keer zei ze al ik haal er wel een ander bij, maar ik gaf haar het voordeel van de twijfel.
Want 3 keer is toch scheepsrecht, alleen bij haar jammer genoeg niet.
Dus toch maar een ander en daar lukten het meteen.
Nu dus een blauwe arm en hand, maar dat trekt ook wel weer bij.
Het was vanmorgen helemaal een beetje hectisch op de afdeling, een beetje onervaren verpleegkundige of te weinig, het liep niet zo vlot en lekker als anders.
Wel lagen we weer gezellig bij John en zijn vrouw Ingrid op de kamer, dus hadden we weer reuze lol.
John zijn dochter Marieke en haar man kwamen om 13.00 uur aanzetten met taart, zij hebben een restaurant in Castricum en hadden eigengemaakte taart uit het restaurant mee.
Iedereen vond het erg lekker, zelf heb ik geen stukje geproefd, ik was behoorlijk misselijk.
Om 14.45 mocht het infuus er weer uit, dit ging een stuk beter.
Rob heeft me daarna door gebracht naar Cock en Rita, daar was een kleine Turnlust reünie.
Het was erg gezellig, helaas was Truus ziek, dus doen we het nog een keer over.
Rita en Cock hadden zich behoorlijk uitgesloofd en een high tea gemaakt.
Gelukkig zakten de misselijkheid wat en heb ik nog een paar kleine hapjes gegeten.
Een paar heerlijke kleine sandwiches en wat fruit, al het zoete was me te machtig.
Met Lien mocht ik mee terug rijden en ze heeft me netjes voor de deur afgezet, bedankt Lien.
's Avonds lekker lui op de bank en nog even achter de computer en op tijd naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten