woensdag 11 mei 2011

Uit eten met Lonneke

Zo we zijn alweer een week verder, ik hoor van verschillende kanten dat ik niets meer op mijn blog schrijf.
Maar als ik ook niet veel mee maak kan ik ook niets schrijven.
Om nu ieder keer te schrijven dat ik ben wezen wandelen met Widok, of dat ik boodschappen heb gedaan is niet echt interessant.
Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, Rob was vrij en ging met Widok naar het park.
Toen moest ik nog opschieten om op tijd op sporten te komen, daar waren 2 dames die vandaag voor het laatst waren, zij trakteerde op een lekkere aardbeien schelp bij de koffie en thee.
Deze calorieën hadden we er net af gesport, maar het was wel erg lekker.
Het is alleen wel erg jammer dat ze voor het laatst zijn, want de groep wordt nu wel erg klein.
Thuis met Rob en Lonneke een broodje gegeten.
Toen vertrok Rob met 4 dames naar Marco Borsato in het Gelredome.
Ik zou niet mee gaan omdat dat niet handig was met krukken, toen de kaartjes besteld werden waren we in de veronderstelling dat ik nu met krukken zou lopen.
Wat kan alles toch anders lopen.
's Avonds zijn Lonneke en ik heerlijk uit eten geweest bij restaurant de Buren.
Susanne zit met school in Londen, dus waren we maar met z'n tweeën.
Het was erg gezellig en het eten smaakten heerlijk.
Nu straks lekker slapen, hopelijk gaat dat lukken.
Want morgen wordt toch wel weer een beetje spannend bij dokter Hendriks.
Morgen vervolg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten