dinsdag 31 mei 2011

Winkelen in de stad voor ons feest

Vandaag zou ik met Lonneke naar de stad, om iets te kopen voor het feest.
Want dit is mijn goede week en dan lukt het mij wel om te shoppen in de stad.
De volgende 2 weken lukt dat niet en dan is het wel erg snel 24 juni.
Maar voor dat we de stad in konden, moest ik eerst even voor taxi fungeren.
Susanne heeft namelijk zaterdag bij het NK groepsspringen 2 ribben gekneusd en kan niet fietsen.
Dus eerst met dochter lief naar de tandarts en daarna door naar school.
Toen Lonneke opgehaald en naar de stad gereden.
Na wat dingen gepast te hebben, vonden we bij V&D iets wat we beiden mooi vonden.
Toen op zoek naar schoenen, maar alles was te groot of te wijd.
Dus besloten we eerst maar even een lekker broodje te gaan eten bij Elhorst en even uit te rusten.
Daarna nog verder geshopt voor schoenen, maar helaas is dat nog niet gelukt.
Dus van de week nog maar even kijken.
Van uit de stad meteen doorgereden naar Bergen, om Susanne weer op te halen van school.
Met z'n tweeën gegeten, Lonneke at bij een vriendin en Rob kwam laat van zijn werk thuis.
Het was erg druk op zijn werk,dus moest ik helaas ook vanavond met Widok.
Na een gezellige, maar wel vermoeiende dag, dus maar op tijd naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten