zondag 5 juni 2011

The day before

Zo de afgelopen dagen heerlijk van het mooie weer genoten, rustig gewandeld met Widok en heerlijk in de tuin gezeten in de schaduw en af en toe in de zon.
Wat doet een zonnetje je goed, alleen hou ik het niet erg lang vol, maar dat geeft niet.
Vrijdag was een dagje van bloed prikken voor de volgende chemo en een bezoek aan de tandarts.
Hij was redelijk tevreden over mijn gebit, tandvlees zag er nog redelijk goed uit, was niet ontstoken.
Wel andere tandenstokers mee gekregen,ik kom slecht tussen mijn tanden en kiezen en daar bloed het dan snel.
Ook kreeg ik nog een gel mee, voor de droge mond die ik heb, dit helpt wel een beetje
's Middags kwamen Kitty en Julian nog even op visite en daarna had ik niet meer echt puf om boodschappen te doen, dus besloten om dit uit te stellen tot morgen.
Zaterdag met Widok weer naar trainen, het apporteren snapt hij nog niet helemaal, daar moeten we dus hard op oefenen.
Apporteren is voor een Tatra ook heel erg moeilijk, maar wie weet kan deze Tatra het wel.
De behendigheid vond hij woensdag ook erg leuk, vooral het vrouwtje wat in de kantine zat.
Zodra hij de kans kreeg, los door de tunnel, kwam hij in één rechte lijn naar mij toe.
Daarna luisterde hij goed naar Rob en hebben ze lekker samen kunnen trainen.
Na het boodschappen doen heerlijk in de tuin liggen doezelen.
Zondag was Rob al vroeg met Johan op stap naar Zandvoort naar het circuit met de Jaguar.
Daar was de viering van 50 jaar E type, jammer genoeg regende het, waardoor alles toch iets minder leuk was.
En daar door kwamen de mannen ook eerder terug dan gepland, ze zouden daar gaan barbecueën, maar besloten dat niet te gaan doen.
Dus gingen we niet met z'n drieën maar met z'n vieren naar de pizzeria.
Vanavond op tijd naar bed en morgen alweer voor de vijfde chemische gif oorlog in mijn lijf, waar ik best wel en beetje tegen op zie.
Maar het volgende spreekwoord is dan heel toepasselijk:Geen zorgen voor de dag van morgen.
Dus we zien wel weer hoe ik deze kuur doorsta, als het regent is het geen straf om lui in bed of op de bank te liggen.

4 opmerkingen:

  1. De een-na-laatste en hopelijk verzacht het uitzicht naar het feest een beetje. Heel veel sterkte Karin, denk aan je.

    Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat zal dat een dubbel gevoel zijn die chemo erin terwijl je weet hoe ziek je je ervan gaat voelen. Maar ja voor het goede doel weer he enne steeds een beetje dichterbij!
    Sterkte weer en een dikke dikke knuffel!
    Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Juf Karin,

    ik hoop dat het goed met je gaat!
    Hoeveel keer moet je nog soldaatjes?
    Over 5 nachtjes ga ik naar mijn nichtjes, en volgende week mag Kirsten logeren!

    Kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    van myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Myrthe,

    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Ik moet gelukkig nog maar 1 keer soldaatjes, dus dat is bijna klaar.
    Wat gezellig dat je bij je nichtjes en Kirsten ga logeren heel veel plezier

    Een dikke kus van Juf Karin

    BeantwoordenVerwijderen