maandag 6 juni 2011

Chemokuur 5 zit er in

Vanochtend mochten wij ons om 10.00 uur weer melden in het ziekenhuis voor chemo nummer 5.
We waren iets vroeger, want hadden eerst Susanne naar school gebracht, want fietsen met gekneusde ribben doet nog steeds zeer.
Het was ons weer gelukt om bij John en Ingrid op de zaal te komen en ook hadden we Vronie weer als verpleegkundige.
Het prikken ging ook weer in 1 keer goed, top Vronie.
Wel was ik al snel misselijk, dus het gebak en gevulde koeken en voor mijn een kaasbroodje ging er niet echt in.
Thuis gekomen 2 uurtjes mijn bed in gedoken.
Rob ging om 16.00 uur met Lonneke op weg naar Amsterdam, zij moest vandaag haar toets maken voor geneeskunde aan de UVA voor de tweede ronde van de decentrale selectie.
Daarna gingen zij nog even bij zijn jarige zusje en haar tante langs.
Samen met Susanne een klein beetje gegeten, door de misselijkheid heb ik niet echt trek.
En op tijd naar bed, kijken of ik beter slaap dan gisternacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten