donderdag 30 juni 2011

Kuur 6 is goed te doen

De laatste kuur, gaat tot nog toe heel goed.
Ik ben veel minder misselijk en lang niet zo vermoeid als kuur 3, 4 en 5.
Donderdag is normaal altijd een dag van in bed liggen en deze dag doorkomen, maar ik ben nu vandaag al 2 keer met Widok wezen wandelen.
Ik weet niet of het door de medicijnen komt die ik nu krijg, of misschien wel door de opluchting dat ik van deze gifkuren af ben.
De dexamethason die ik nu extra krijg is ook een paardenmiddel, het is zelfde als prednison, maar het werkt wel.
Dat hadden ze een paar kuren eerder ook wel aan me mogen geven.
Hopelijk ga ik nu fluitend door de laatste kuur heen en kan ik mij gaan voorbereiden op de operatie.
Dat zal wel erg fijn zijn, dan ben ik in ieder geval in een goede conditie om de volgende horde te doorstaan.
En dan zijn we al weer een stap verder naar de genezing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten