donderdag 23 juni 2011

Gezellig op visite in groep 3

Vanmorgen werd ik wakker van een smsje van Wendy, zij ging met Luka niet naar het park.
Widok moest het vanmorgen dus zonder zijn vriendinnetje doen, maar er waren gelukkig genoeg andere speelkameraadjes op het losloopveld.
Thuis gekomen eerst de stofzuiger maar eens door de kamer, want er lagen weer behoorlijk veel haren van Widok, wat kan dat beest verharen.
Om half 11 zouden er 2 ouders komen van mijn klas.
Zij hadden een gigantische bos rozen mee in een mooie glazen vaas.
Wat blijft iedereen toch aan mijn denken en met ons meeleven.
Dit doet mij zo ontzettend goed en ik weet niet hoe ik iedereen hier weer voor kan bedanken.
ALLE OUDERS BEDANKT VOOR DE SCHITTERENDE BOS BLOEMEN.
's Middags had ik met Sylvia afgesproken dat ik gezellig in de klas op visite zou komen.
Dit was al weer een hele tijd geleden dat ik de kinderen heb gezien, ik heb ze wel erg gemist.
Lekker met ze gelezen, wat doen ze het goed en wat hebben ze veel geleerd in de tijd dat ik er niet was.
Daarna gezellig de plattegrond en wat filmpjes van Artis bekeken, want daar gaan ze dinsdag op schoolreisje heen.
Ik zal voor ze duimen dat ze goed weer hebben, helaas kan ik niet mee want maandag krijg ik kuur 6 en jippie dat is de laatste.
Toen meteen maar even bloedprikken in het ziekenhuis, want dat scheelt morgen weer een ritje.
Nu was ik toch al in de buurt.
Het was een gezellig dag en wat heb ik weer genoten van de kids.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten