dinsdag 21 juni 2011

Naar de chirurg

Vanmorgen op tijd mijn bed uit, eerst een rondje met Widok in de regen en daarna naar het ziekenhuis.
Om 9.15 werden we verwacht bij dokter Langenhorst de chirurg.
In de wachtkamer kwamen we bekende tegen van de hondenclub, dus gezellig zitten praten.
Want voordat je aan de beurt bent, dokters lopen bijna altijd uit.
Dokter Langenhorst was gelukkig ook tevreden en legde het vervolg traject uit.
3 weken na de laatste chemokuur, vindt de operatie plaats.
Dat is de week van 18 juli, helaas kunnen we daardoor niet op vakantie.
Want die stond gepland van 23 juli tot 13 augustus.
Ik vind dit wel heel jammer voor de rest van het gezin, maar het is helaas zo, ik kan er niets aan veranderen.
Nadat we bij dokter Langenhorst klaar waren, moesten we nog naar de mamacare verpleegkundige.
Het was alleen ontzettend druk, dus besloten ze dat we eerst maar bij de anesthesist langs moesten gaan.
Daar krijg je dan weer de zelfde riedel vragen, die 4 maanden terug ook al gesteld zijn.
Je wordt hier toch wel erg moe van en Rob heel recalcitrant.
Ze vinden het zelf ook wel een beetje onzin, maar zo moet het nu eenmaal vanwege het protocol.
Toen weer terug naar de mamacare, daar moesten eigenlijk weer vragen worden beantwoord, maar ze had genoeg in de computer staan, toen we uitlegde dat we hier zo moe van worden.
Als laatste nog naar de opname en toen konden we na 3 uur het ziekenhuis weer verlaten.
Dit was weer een welbestede ochtend (niet echt) we snappen nu ook wel waardoor de gezondheidszorg zo duur is.
's Middags maar even wat klusjes in huis gedaan en nog even modeshow gehouden samen met de meiden.
Ze waren eindelijk ook geslaagd voor het feest van vrijdag.
Rob en ik hebben er ontzettend veel zin in en kijken er naar uit.

3 opmerkingen:

  1. Wij hebben er ook zin hoor. We gaan er met zijn alle een mooi feest van maken en vergeten voor even alle ellende van het afgelopen half jaar. Dikke kus en tot vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve juf karin
    volgende week gaan we op school reisje naar artis.
    Mijn zusje Fleur was van de trap gevallen, en moest in het ziekenhuis slapen.
    Toen ging papa de laatste avond van de vierdaagse met mij lopen, ik heb een medaille gekregen.

    ik mis je xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve Karin, als je dit leest is het feest al weer afgelopen.
    Ik weet zeker dat je samen met Rob en dochters genoten hebt.
    Genieten jullie nog maar lekker lang na van deze geweldige avond.
    En dank jullie wel dat wij erbij mochten zijn!

    Dikke knuffel, Marian

    BeantwoordenVerwijderen