maandag 13 juni 2011

Rob 50 jaar

Vannacht om 12 uur werd Rob verrast door de buren met een lied.
Voor die tijd hadden Lonneke en Susanne de kamer versierd en wat drinken en hapjes neergezet om te proosten op dit heugelijke feit.
Ik had Rob naar boven gelokt, zodat ze ongestoord aan de gang konden gaan.
De buren hadden eerst gevraagd of ik dat zou redden, maar gelukkig valt deze kuur mij iets minder zwaar dan nummer 3 en 4.
Dus 's middags een tijd naar bed, om goed uitgerust te zijn voor de avond.
Lonneke, Susanne en ik hadden een mega Abraham gehuurd, je wordt tenslotte maar 1 keer 50.
's Morgens kwamen Wim en Kees, 2 fietsmaten op de koffie.
Daarna ben ik weer een paar uurtjes mijn bed ingedoken.
En 's middags kwamen Rob zijn zus, mijn broer met aanhang en mijn moeder en Bas langs.
Ook wipten Cor, Jolanda en Patricia nog even aan, ze waren net terug uit Griekenland.
We hadden met iedereen afgesproken, even een uurtje en dan weer weg, want anders was het voor mij veel te vermoeiend.
En tenslotte geven we op 24 juni een groot feest.
Maar om deze dag nu helemaal niets te doen, vond ik toch ook wel erg saai.
Naar mijn idee was het een gezellige en geslaagde dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten