woensdag 15 juni 2011

Met Lonneke naar de internist

Vanmorgen eerst met Widok naar het losloopveld, daar spreek ik iedere morgen af met Wendy en Luka.
De honden kunnen samen heerlijk spelen en wij zitten heerlijk op een bankje te kletsen.
Thuisgekomen even wat gegeten en toen weer op weg naar sporten, er zijn gelukkig weer wat nieuwe dames bij en straks nog een heer dus de groep wordt weer wat groter.
's Middags moest ik om 13.30 in het ziekenhuis zijn voor een controle afspraak bij dokter Hendriks, Lonneke ging deze keer mee, dan hoefde Rob niet weer vrij te nemen.
Want dinsdag 21 juni moet ik naar dokter Langenhorst de chirurg voor het vervolg traject.
Dokter Hendriks was weer goed te spreken, de tumor was weer iets kleiner geworden en de structuur was weer weker geworden.
Tijdens het gesprek gaf ik aan dat ik deze kuur geen pillen tegen de misselijkheid had genomen, aangezien ik daar volgens mij nog beroerder van werd.
Kuur 5 was ook lang niet zo erg als 3 en 4.
Hij probeert nu iets anders uit, want vond het ook niet nodig dat ik 4 dagen behoorlijk misselijk ben, omdat ik geen pillen neem.
De laatste kuur krijg ik meer dexamethason, dit helpt ook tegen misselijkheid en geeft energie.
Daarna nog even wat inkopen in de stad gedaan, voor hopelijk alle geslaagde bij ons in de buurt.
's Avonds bij de eerste geslaagde op visite, ons buurmeisje Patricia.
De andere 3 die kunnen slagen horen het morgen, dus nog even afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten