dinsdag 7 juni 2011

Het gaat nog redelijk goed

Vanmorgen eerst Susanne naar de tandarts gebracht, zij moest terug komen om haar kiezen te laten sealen en het fietsen lukt nog niet echt goed.
Widok toen meteen een rondje in Koedijk laten lopen, want dochter lief was ongeveer een half uurtje bezig bij de tandarts.
Daarna doorgereden naar haar school in Bergen en haar daar gedropt.
Thuis gekomen even rustig de krant gelezen en toen kwam Rosetta een collega van mij gezellig op de thee.
Ben van alle nieuwtjes meteen weer op de hoogte.
's Middags kwam de verpleegkundige de Neulasta injectie geven, die kan zijn werk ook weer gaan doen en zorgen dat er weer snel witte bloedlichaampjes worden gemaakt, zodat ik minder vatbaar ben voor infectie's.
Susanne weer van school gehaald en het weblog van de klas bijgewerkt,wat schrijven die kinderen heerlijk, dit doet me zo goed.
DANK JULLIE WEL GROEP 3 !!!!!!!
Daarna rustig aan het eten begonnen, ik heb door de misselijkheid niet echt trek, maar probeer straks toch maar wat andijvie te eten voor de brood nodige vitamientjes.
Rob ging nadat hij met Susanne de afwas had gedaan, nog even voer halen bij de fokker.
En ik duik nu heerlijk mijn bed in met een boek en hoop dat ik morgen ook nog een redelijke dag heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten