vrijdag 26 augustus 2011

Een druk dagje

Vanmorgen vroeg uit de veren, want Lonneke moest weer opgehaald worden in Amsterdam.
Ik vond dit niet erg want ik slaap de laatste nachten niet echt goed.
Vaak wakker en weer erg veel last van mijn knie, met sporten maar iets minder op de loopband.
Susanne ging gezellig met me mee naar Amsterdam, onderweg kregen we een fikse regen en onweersbui.
Om 9.15 arriveerde wij bij het science park, Lonneke stond al klaar en we konden meteen aan de terugreis beginnen.
In Alkmaar even bij Rob langs en daarna de meiden thuis afgezet.
Sport spullen gepakt en naar het sporten toe, deze keer geen loopband gedaan.
Eens kijken of ik nu minder last heb van mijn knie.
Na de lunch kwam Tonneke een collega van mij gezellig op de thee.
Nog even in de Mare geshopt met een paar buurvrouwen, volgende week wordt Margreet 50 bij ons in de straat.
Dan hebben we er weer een Sarah bij en natuurlijk ook een feestje.
's Avonds lui op de bank naar Hollands got talent gekeken, ik was best wel moe.


1 opmerking:

  1. Hoi allemaal,
    Vanmorgen heb ik even de tijd genomen om jullie belevenissen van de maand augustus door te lezen. Wat een heftige maand is dat voor jullie geweest zeg met leuke dingen maar ook met weer een grote tegenslag.
    Karin nu eens onwijs veel goeds gewenst voor de toekomst en Rob, Lonneke en Susanne ook voor jullie een dikke knuffel van ons.

    Liefs Rob,Jolanda, Ponchi en Cody

    BeantwoordenVerwijderen