dinsdag 30 augustus 2011

Gesprek bij de radiotherapeut

Maandag 29 augustus

Vanmorgen al weer vroeg uit de veren, ons mannetje heeft een beetje last van zijn hormonen.
Dus liep ik om 6 uur al met Widok in het park, ik dacht dat hij buikkramp had maar dat was dus niet zo.
Lonneke was ondertussen ook al aangekleed, zij begint vandaag met haar nieuwe studie en moest om 9 uur in het AMC zijn.
Samen even gekeken of ze alle spullen mee had, want vanavond gaat ze door naar Gent om daar morgen een toets te maken voor geneeskunde.
Om 10.30 de fiets gepakt en rustig naar sporten gefietst,het sporten ging vandaag allemaal iets moeizamer dan anders, had wat minder puf dus rustig aan gedaan.
Op school even een broodje gegeten, want om 13.30 moest ik in het ziekenhuis zijn.
En anders blijf ik ook maar heen en weer rijden.

Nelleke mijn schoonzus zou vanmiddag mee naar dokter Uppelschoten en de voorlichting, Rob kon van zijn werk niet weg.
Zijn baas is met vakantie en hij is nu zelf baas.
Bij radio therapie liepen ze mooi op tijd, dus hoefde we niet lang te wachten.
Alles werd heel duidelijk uitgelegd en er werd ruim te tijd voor je genomen.
Het aantal bestralingen viel mijn reuze mee, ik krijg er 18 in een zware dosis.
Ik hoef ook niet iedere dag, maar 4 dagen in de week.
Meestal de woensdag niet.

's Avonds gezellig met Susanne naar Margreet, de volgende bij ons in de straat die 50 wordt.
De straat begint wel te vergrijzen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten