dinsdag 23 augustus 2011

Voor een extra controle naar de mamacare

Nadat ik Widok uitgelaten had, de puzzel maar weer eens op tafel neergelegd.
Weer een paar stukjes aangepast, maar het gaat mij lang niet snel genoeg.
Even naar het ziekenhuis gebeld, omdat ik het litteken er niet echt mooi uit vind zien.
En er komt ook nog steeds vocht uit.
Ik mag om 14.30 even langs komen.
Irma de mamacare verpleegkundige die ik al vaker hebt gehad is weer terug van vakantie.
We praten even over de vakantie en de uitslagen die niet heel positief waren.
Daarna bekijkt ze de wond en het litteken, zij vindt het ook niet echt mooi maar kan er weinig aan veranderen.
Met fysiotherapie wil het nog wel eens iets beter worden of opnieuw opereren.
Maar dit is alle 2 niet mogelijk omdat de bestraling er aan zit te komen.
Twee keer achter elkaar opereren heeft het er niet mooier opgemaakt.
Wel denkt ze dat er op het litteken een stukje wild vlees groeit waar door de wond niet dicht gaat.
Ze stipt dit aan met nitriet, hopelijk stopt het lekken nu.
Ze geeft wel aan dat het misschien nog een keer moet, de afspraak voor volgende week is al gemaakt.
Mocht ik dan nergens last meer van hebben,hoef ik niet langs te komen.
Daarna nog even een paar maaltijden bij mijn moeder gebracht en een kopje thee gedronken.
Susanne heeft ondertussen thuis heerlijk gestofzuigd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten