woensdag 17 augustus 2011

Lekkere en mooie cupcakes

Vanmorgen werd ik wakker gepiept door Widok.
Het mannetje had pijn in zijn buik en wilde naar buiten.
Daar gaat hij dan op zoek naar lang gras, hij hoefde niet lang te zoeken want dat stond al bij de voordeur.
Na het eten van gras heeft hij nergens meer last van.
Toen even een paar maaltijden voor mijn moeder bij Deen gehaald, die vindt ze wel lekker.
Maar de keuze is helaas niet zo uitgebreid.
Veel pasta's, pizza's en weinig groente.
Daarna even bij mijn moeder op de thee en nog wat dingen gekocht in de stad.
's Middags kwam Jenny, mijn buurvrouw op visite we hebben even gezellig zitten bij kletsen over de buurt.
Zij misten Kay, mijn buurjongen al een tijdje.
Maar dat klopt die zit in Amerika voor een jaar.
Straks nog een heerlijke cupcake van de meiden op eten, die zijn gister heel creatief geweest.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten