zondag 7 augustus 2011

Een gezellig weekend

Zaterdag 6 augustus

Vanmorgen weer heerlijk een rondje met Widok door het park gelopen.
Ook wilde ik even proberen of fietsen weer ging, het op en afstappen doet nog een beetje pijn, maar daar heb ik een oplossing op gevonden.
Als ik op en afstap bij een stoep of een verhoging in de weg dan gaat het prima, het fietsen zelf heb ik geen last van.
Om 15.00 uur vertrokken Rob en ik richting Amsterdam, bij zijn moeder was het jaarlijkse tuinfeest met barbecue.
Dit feest is ieder jaar altijd erg gezellig en wordt ook altijd fantastisch verzorgt er is altijd voor iedereen wel iets lekkers te eten en te drinken en meer dan genoeg.
Je ziet de bewoners gewoon genieten, zelfs in de regen onder de parasols.
Rond een uur of 7 werd het frisser en bracht Rob zijn moeder terug naar haar verdieping en bewonderde het mooie poppenhuis nog even.
Daarna vertrokken wij weer naar Alkmaar, waar we nog naar de verjaardag van Patrick en Cor gingen.
De meiden zaten daar al en waren daar aan het barbecueën geweest.

Zondag 7 augustus

Vanmorgen rustig opgestart, Rob ging met Widok.
Het lymfe vocht druppelde weer lekker, dus maar weer een tijdje boven de wasbak laten druppelen.
Anders zit mijn kleding weer onder.
Na het ontbijt nog even wat gestreken, dat lukt ook weer prima.
Toen met z'n vieren naar de bios, naar Harry Potter.
Aan het einde van de film hadden we allemaal zo iets, het is nu echt afgelopen.
Voor alle Harry Potter fans is dit toch wel erg jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten