maandag 15 augustus 2011

Rob zijn laatste vakantie dag

Vanmorgen weer een keer afgesproken met Wendy en Luka in het park, dat was weer erg gezellig.
Rond half 11 ging ik op de fiets naar sporten, vrijdag was ik ook al geweest en dat ging best wel weer goed.
Ik mag nog niet met gewichten aan de gang, maar wel het cardiogedeelte, zoals fietsen, loopband, crosstrainer en arm en schouder oefeningen zonder gewichten.
Ik merk dat aan het einde van het uur mijn schouder en arm soepeler is en mijn arm ook hoger komt.
Toen weer terug op de fiets, maar het tempo zat er niet echt in, ik had ook tegenwind.
Thuis even wat gegeten en samen met Rob naar Herma.
Herma gaat een mooi fotoboek maken van het feest en daar is zij erg goed in.
Dus de cd's met foto's moest zij hebben.
Na het eten ging Rob nog even met Widok voer halen bij de fokker.
De meiden lagen helemaal in een deuk, toen Widok in de nieuwe auto zat.
Hij heeft in deze auto een stuk minder ruimte, maar dat maakt het mannetje niet uit, als hij maar mee mag.
Rob zijn vakantie is helaas voorbij, hij moet morgen weer op tijd zijn bed uit.
Het zal weer vreemd zijn voor ons beide.
Ook heb ik de datums binnen voor de vervolg afspraken, als alles goed blijft gaan hoef ik de komende 2 weken niet naar het ziekenhuis toe.
29 augustus moet ik naar dokter Uppelschoten voor het bespreken van de bestraling en 31 augustus naar dokter Hendriks voor de hormoontherapie.
Dus lekker even geen ziekenhuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten