zondag 21 augustus 2011

Een druk weekend

Vrijdagmorgen gezellig bij Marlies een collega van mij, op de thee geweest.
Marlies wilde eigenlijk bij mij komen, maar ik moest toch al bij haar in de buurt wezen, dus bij haar langs.
Om kwart voor 11 weer op de fiets gestapt, gaat steeds makkelijker en naar het sporten gefietst.
Daar weer heerlijk getraind en de spieren van mij rechter arm weer lekker op gerekt.
Wel heb ik iets meer last van mijn knie, nu ik meer cardio doe en niets met gewichten.
Daarna weer rustig naar huis gefietst, jammer genoeg weer tegenwind.
Maar zo bouw ik wel mijn conditie weer op.
Om 4 uur kwam mijn moeder op visite en ook kwam mijn nicht Mirjam en haar man Jan gezellig aan.
Zij wonen in Harkstede(Groningen)en zaten in een huisje in Volendam.
Weer heerlijk bij gekletst en foto's en auto's bekeken, dit moeten we vaker doen.
De afstand is helaas wat ver.
Rond 10 uur vertrokken ze weer naar Volendam.

Zaterdagmorgen eerst weer een rondje met Widok door het park, de honden training is nog niet begonnen, volgende week weer.
Dus maar weer eens even wat oefenen, ik merk dat het mannetje veel is vergeten.
Na het boodschappen doen kwam Herma haar auto brengen.
Rob zou die poetsen, want ze gaat hem verkopen.
Hij glimt nu weer als een spiegel.
Herma zelf heeft met mij de hele middag in de tuin zitten puzzelen.
De puzzel van het feest was haar idee en het is een beren klus om hem in elkaar te zetten.
Dus moest ze maar komen helpen, vonden wij.
En dat heeft ze prima gedaan, we zijn weer een stukje verder.
Dus wie zich geroepen voelt en goed kan puzzelen is van harte welkom.
Na het eten gingen Rob en Herma met de honden wandelen en deed ik de afwas.
Susanne ging met haar vriendin al naar de gondelvaart, Lonneke zat al in Koedijk bij een vriendin en Herma en ik vertrokken om half 9 richting Koedijk.
De gondels waren weer erg mooi, alleen waren er dit jaar minder gondels dan andere jaren.

Zondagmorgen na een rondje park, met z'n vieren ontbeten.
Onze vakantie vrienden, Jeroen en Petra zouden met hun oldtimer een Peugeot 304 cabrio naar ons toekomen.
En samen zouden we naar Historica Alkmaar in de Meent gaan.
Daar rond gelopen en lekker van de zon genoten.
Thuisgekomen nog lekker in de tuin gezeten en na het eten zijn Jeroen en Petra weer vertrokken naar Deventer.
Ze wilden op tijd thuis zijn, om de regen voor te blijven en dat is gelukt.
Met Rob en Lonneke nog even een ritje in de nieuwe auto, om te oefenen voor morgen.
Lonneke moet dan naar Amsterdam voor de introductie week van haar nieuwe studie.
Zij rijdt heen en ik terug.




1 opmerking:

  1. En voor de puzzeltwijfelaars: het is heerlijk ontspannen dus kom maar op! De cupcakes van Lonneke & Susanne zijn regelrechte aanraders dus ik werd nog verwend met een speciaal geproduceerde cupcakedrol....!! Meiden, ze waren heeeeerlijk! Karin, het was lekker gezellig en nooit geweten dat er zo dichtbij in een gehucht als Koedijk zoiets leuks was! Binnenkort kom ik gezellig weer ff meepuzzelen, hopelijk met een nieuw autootje (kan Rob zich daar ook weer op uitleven)!!!

    Dikke knuf!
    Herma & Bobbemans

    BeantwoordenVerwijderen