maandag 24 oktober 2011

Een rustig weekje

Het is al weer een week geleden dat ik wat heb geschreven en ik had belooft om iedere week nog iets te vertellen over mijn belevenissen.
De afgelopen week heerlijk rustig aan gedaan,ieder dag heerlijk uitgeslapen rond 8.30 mijn bed uit i.p.v 7.00 uur.
Eerder lukt het mij ook niet om er uit te komen,het is ook nog zo donker en mijn bed is nog zo lekker warm.
En de vermoeidheid speelt ook nog parten.
De wond in mijn oksel is gelukkig weer helemaal dicht, alleen bij het litteken is het nu erg rood.
Ik probeer het nu met de zelfde pleister die ik ook in mijn oksel heb gebruikt, maar of dat gaat lukken.

Ik heb de afgelopen week lekker veel gewandeld met Widok, hij mag nu weer heerlijk los op het strand, in het bos en bij het Geestmerambacht.
Het wandelen is meteen goed voor mijn stijve gewrichten, die stijve gewrichten zijn weer een bijwerking van de hormoon therapie
Af en toe voel ik mij wel 80 i.p.v 50.
Hopelijk wordt dit nog minder, want de komende 5 jaar zit ik vast aan de hormoon therapie.

Zaterdag zijn we gezellig naar onze vakantie vrienden in Deventer geweest en zondag hebben we nog een leuk ritje met de Jaguar gemaakt naar Edam en daar heerlijk op een terrasje van de zon genoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten