maandag 17 oktober 2011

Herfstvakantie

De titel zegt al genoeg, dit is een week van luieren.
Susanne kan lekker uitslapen, Lonneke helaas niet.
Haar wekker ging om 6.45, zij moest de trein van 8.00 uur hebben.
Deze week moet zij gewoon 3 dagen naar school.
Ik hoef deze week niet naar school, dus voelt het voor mij ook een klein beetje als vakantie.
Ik moet natuurlijk helemaal nog niet naar mijn werk, maar ik vind het veel te leuk om heen te gaan, de kinderen geven zo heerlijk afleiding.
Maar het hele behandel traject begint er nu toch wel een beetje in te hakken.
Dus een week even weinig moeten is toch wel erg lekker.
Rob ging vanmorgen fietsen en ik ging naar de fysio en het sporten.
Vandaag ging het weer een stuk beter.
Bij thuiskomst bleek dat Susanne heel lief bezig was geweest.
De afwas van gister had ze weggewerkt en beneden gestofzuigd, heerlijk zo grote dochter.
Na de lunch een rondje om met Widok, lekker de wind door mijn haren voelen.
Sinds zaterdag heb ik besloten om zonder pruik door het leven te gaan.
Het is nog wel kort, maar het voelt heerlijk zonder pruik.
Het was wel even een stap om te nemen, maar iedereen zei: dat het makkelijk kon, dus de stoute schoenen maar aangetrokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten