woensdag 26 oktober 2011

Kleding uitzoeken voor de modeshow

Vanmorgen weer rustig aan opgestart,ik wilde eigenlijk wel naar school maar vond het te laat om nog te gaan.
Dus morgen proberen we het opnieuw,kijken of het mij dan lukt om eerder mijn bed uit te komen.
Dan hoef ik in ieder geval niet met de hond te lopen, dat doet Lonneke.
Om 12.30 met Ans mijn buurvrouw naar Bergen gefietst.
Bij Manjeviek mode in Bergen mochten wij onze outfit uitzoeken voor de boezemvriendinnendag van aankomende zaterdag.
Om een idee van deze dag te krijgen klik hier

We zijn allebei geslaagd en kunnen zaterdag in de modeshow meelopen.
Dit vinden we beide best wel eng, maar dat zal voor alle andere dames ook zo zijn.
Een aantal dames hebben wij al gesproken en die vonden het inderdaad ook wel spannend.
Het wordt zaterdag vast een leuke dag met z'n allen en we laten ons lekker verrassen en verwennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten