dinsdag 11 oktober 2011

Mam 80 jaar

Vanmorgen moest ik voor controle van de bestralingswond naar dokter Uppelschoten.
Hij was erg tevreden en vond dat ik het voortreffelijk gedaan had.
Hij verwacht dat de wond in mijn oksel met 10 dagen dicht is.
Ik hoop dat hij gelijk heeft, want het voelt niet echt prettig.
Ook kreeg ik van hem een formulier voor de verstrekking van de pleisters.
Deze direct opgehaald bij de apotheek, kreeg ze uiteindelijk mee.
Het was nog niet het juiste formulier.
's Middags moest ik met mijn moeder weer naar de fleboloog en kon ik haar meteen feliciteren met haar 80 ste verjaardag.
Wij vieren dit zaterdag met een etentje, maar om dit nu helemaal niet te vieren.
Lonneke was 's morgens al bij oma geweest met een cadeau en cup cakes.
En mijn broer Hans en schoonzus Nelleke kwamen rond 4 uur ook nog even langs met de rest van de cadeau's.
Zo werd mam toch nog lekker verwend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten