zondag 2 oktober 2011

Genieten van een zonnig weekend

Zaterdagmorgen heerlijk uitgeslapen, de honden training in Heerhugowaard ging vandaag niet door.
Dus voor de verandering niet om 7.00 uur mijn bed uit, maar rond 9.45 uur.
Ik merk dat ik de laatste dagen steeds moeilijker mijn bed uit kom en aangezien ik bijna altijd vroeg in het ziekenhuis moet zijn gaat de wekker iedere dag rond 7.00 uur.
Ook begin ik van de hormoon therapie steeds stijvere gewrichten te krijgen, dus echt soepel stap ik niet meer uit mijn bed.
Met Rob nog even naar Heiloo gereden, de Jaguar moest naar de garage voor het jaarlijkse onderhoud.
Daarna heerlijk in de tuin genoten van het mooie weer.
's Avonds Gitte en Jan Kees opgehaald en naar de Zilte Zoen in Schoorl gereden, waar we gezellig hebben gekletst onder het genot van een heerlijk 3 gangen diner.

Zondagmorgen mocht Rob uitslapen en was het mijn beurt om een Widok uit te laten.
Dit is absoluut geen straf, ik vind het heerlijk om 's morgens vroeg met hem buiten te zijn.
En met dit weer is het helemaal fantastisch en zo lekker rustig, echt genieten.
Na een ontbijt met z'n drieën, Susanne was bij een vriendin blijven slapen, mijn boek uitgelezen.
Daarna met Widok naar het Geestmerambacht, vanaf 1 oktober mogen de honden daar weer los.
Maar aan de kant waar ik normaal mijn auto altijd parkeer was het wel erg druk en ook in de baai.
Dus maar even naar de andere kant gereden waar de honden het hele jaar los mogen.
Om Widok nu over de handdoeken te laten rennen, leek mij niet zo goed idee.
Heerlijk in de tuin gegeten, wie had dat nog gedacht op 2 oktober.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten