vrijdag 30 september 2011

Een leuke kleurige teamdag van de Kennemerpoort

Op het programma van vandaag stond de teamdag van de Kennemerpoort.
Deze begon om 8.30 maar dat ging mij niet lukken.
Ik moest eerst naar het ziekenhuis voor de bestraling, dus schoof ik iets later aan in de kring.
De rest van het team had toen al 1 spel gespeeld en kreeg wat uitleg over de 4 kleuren waar het vandaag allemaal om draaide.
Iedereen had thuis stellingen ingevuld.
Het waren 25 blokken met 4 stellingen, waarbij je moest aangeven wat het meest bij jou past, het minst en de 2 andere stellingen een cijfer moest geven tussen de 1 en de 5.
Hier onder staat zo blok:

Teamgericht en impulsief
Nauwkeurig en rationeel
Gelijkmatig en vriendelijk
Taakgericht en direct

En aan de hand van de ingevulde lijsten, werd je ingedeeld bij een kleur.
Zodat je, je collega's beter kan begrijpen waarom ze zo reageren.
Dit alles heeft te maken met je eigen persoonlijke gevoel.
Het was erg interessant, ik had als overheersende kleur groen en mijn duopartner Sylvia ook.
We hadden ook nog allebei dezelfde score, daarom passen we zo goed bij elkaar.

Na een heerlijke lunch vertrok de rest van het team naar het bos, om daar met de boswachter boompjes om te zagen.
Ik ging naar Claudette voor de lymfedrainage en daarna naar huis om in de tuin nog even lekker te luieren voor dat de rest van het programma volgde.

Om 16.00 stapten ik weer op de fiets om naar partycentrum de Hertenkamp te fietsen in de hout.
Daar hadden we nog een gezellig samenzijn met een borrel en een hapje, gevolgd door een warm en koud buffet.
Het was heerlijk en erg gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten