donderdag 29 september 2011

Kapot bestralingstoestel

Vanmorgen weer vroeg uit de veren want om 8.30 moest ik in het ziekenhuis zijn voor bestraling nummer 13.( het ongeluksgetal)
Dat ik mijn kaart in de bak deed, dacht ik al hier klopt iets niet er zaten er nog 2 in en dat gebeurt nooit.
Bij navraag door een andere mevrouw bleek bestralingstoestel 2 stuk te zijn.
Ze waren bezig om een oplossing te bedenken.
De oplossing bestond voor sommige mensen, bestralen onder een ander bestralingstoestel en sommige mensen mochten weer onverrichte zaken naar huis.
Ik mocht ook weer naar huis terug, met het verzoek om, om 16.10 weer terug te komen dan was het toestel gemaakt.
Met dit mooie weer is het gelukkig geen straf om nog een keer naar het ziekenhuis te fietsen.
Thuis gekomen de was weggestreken en de boodschappen gedaan en daarna heerlijk in de tuin gezeten.
Rond 3 uur weer op de fietst gestapt en mijn moeder nog even met een bloemetje blij gemaakt en daarna door naar het ziekenhuis.
Daar liep alles nog steeds niet mooi op schema, rond 16.40 was ik aan de beurt.
Maar het schiet nu wel al op nog maar 5 te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten