maandag 5 september 2011

Naar de nieuwe groep 3

Na een rondje in de regen met Widok, het wil deze zomer echt niet lukken, naar het sporten gefietst.
Onderweg kreeg ik weer een bui op mijn kop, maar als het mij lukt probeer ik toch te fietsen en niet de auto te pakken.
Is meteen goed voor de conditie, die is nog lang niet op pijl.
Weer heerlijk bezig geweest, ging weer beter dan vorige week.
Toen door gefietst naar het ziekenhuis om bloed te prikken.
Dit onderzoek was nodig om te bepalen of ik al in de overgang ben.
Dokter Hendriks had vorige week de pillen voor geschreven voor de hormoonkuur, maar toen ik de bijsluiter gelezen had twijfelde ik of ik wel de juiste pillen had gekregen.
Dus het ziekenhuis gebeld en dokter Hendriks wist ook niet zeker of dit de juiste waren.
Het bloedonderzoek moet nu uitwijzen of ik inderdaad door de chemo's al in de overgang ben.
Dan zijn dit de goede pillen en anders krijg ik een ander soort.
En als ik in het ziekenhuis ben, dan ben ik ook bijna op school.
Daar even een broodje gegeten en daarna een uurtje in de klas geholpen.
Zo kan ik alvast aan de kinderen wennen en de kinderen aan mij.
Ik hoop straks de klas wel weer over te nemen.
Het was erg gezellig en de nieuwe groep 3 deed erg goed zijn best.
Na het eten bij een buurvrouw een kookworkshop bijgewoond.
Morgen zal ik vertellen wat we allemaal gingen maken en of het ook lekker was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten