dinsdag 27 september 2011

Aanpassing bij de bestraling door vochtophoping

Vandaag stond bestraling nummer 12 op het programma, nog maar 6 te gaan.
Gister hadden ze ook al wat moeite met de lijnen goed te richten, door de vochtophoping, dus gaven ze aan dat ze een aanpassing zouden verrichten
Hier moest dokter Uppelschoten bij aanwezig zijn, hij is de eindverantwoordelijke.
Ik moest vandaag dus wat langer dan gewoonlijk op de tafel blijven liggen voordat de lijnen weer goed waren ingesteld.
En na de bestraling moest er nog even wat worden getekend.
Hierna mocht ik nog even door, voor de wekelijkse controle bij dokter Uppelschoten.
Hij was erg tevreden, ik doe het prima volgens hem.
Mijn huid ziet er nog goed uit, alleen last van oedeem( vochtophoping).
En het aanpassen was ook geen probleem, ze houden altijd een veilige marge aan van 1 cm. en deze was nu iets kleiner geworden.
Deze marge is nodig voor de andere organen zoals longen en slokdarm, maar is nog steeds veilig.
Het liep allemaal lekker vlot dus nog even een half uurtje naar school.
Met een paar kinderen veilig en vlot geoefend.
Daarna thuis de was gedaan en de badkamer was ook hard aan een schoonmaak beurt toe.
s'Middags nog even in het zonnetje gezeten, ik had mijn collega's al lekker gemaakt.
Werken jullie maar fijn, ik ga van de zon genieten.
Maar ik denk dat niemand met mij wil ruilen, ik wel met mijn collega's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten