maandag 19 september 2011

Hormoon therapie

Toch maar weer even iets schrijven, de laatste dagen was het wat rustig wat betreft het blog.
Niet dat ik niets heb meegemaakt, maar gewoon even geen zin om iets te schrijven.
Zaterdag had ik nog een verjaardag van mijn nichtje Ashley in Purmerend, erg gezellig en erg warm!
Ik weet niet of de pillen van de hormoonkuur zo snel werken, maar ik had denk echt last van opvliegers.
Vrijdag kreeg ik van Dokter Hendriks namelijk groen licht om de pillen in te gaan nemen die ik al thuis had liggen.
Uit de waardes van mijn bloed was te zien dat ik in de overgang ben.
De chemo's hebben het laatste stukje versneld.
Dus vrijdag avond gestart met de hormoonkuur.
En nu maar hopen dat ik weinig last heb van de bijwerkingen.

De dagen zijn nu iedere dag een beetje het zelfde, bestralen, helpen op school en sporten.
Of bestralen, helpen op school en het huishouden doen.
Daar tussen door loop ik dan nog een rondje met Widok in de regen of lekker in de zon.
Het bestralen gaat nog steeds goed, ik ga er nog steeds op de fiets heen en donderdag zit ik al weer op de helft.
Dus het einde van de behandeling is in zicht en dan proberen de normale draad van het leven weer op te pakken.
Ik hoop dat, dat mij snel lukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten