donderdag 15 september 2011

5 de bestraling

Na gister een rustdag (erg lekker)en even niet naar het ziekenhuis, mocht ik vanmorgen weer vroeg in het ziekenhuis zijn.
Bestraling nummer 5 stond op het programma.
Nog maar 3 en halve week te gaan, valt eigenlijk best wel mee.
En tot nu toe heb ik nog weinig last, alleen iets meer vochtophoping.
De afgelopen 4 keer liep alles mooi op tijd, maar vandaag was er door omstandigheden, een mevrouw waar de taxi niet op tijd kwam en ambulance vervoer dat voor gaat 50 minuten vertraging.
Dus maar even een beker thee en een tijdschrift gepakt.

Na de bestraling naar school gefietst en geholpen bij de rekenles.
Ik hoop dat het zo lekker blijft gaan, zodat ik gauw weer langer voor de klas kan staan.
Ik ben ook erg blij, dat het mij lukt om regelmatig heen te gaan,zo maak ik de kinderen toch vanaf het begin mee.

's Middags heerlijk met Widok door het Bergerbos gelopen, eindelijk zonder regen en wind.
Het was weer echt genieten en als je in het bos loopt zie je alle kenmerken van de herfst al.
Hopelijk krijgen we in de herfst nog een heleboel mooie dagen, waar ik samen met Widok van kan genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten