dinsdag 6 september 2011

Een rode plek in mijn oksel

Vandaag weer een keer afgesproken met Wendy en Luka, Wendy redt het door haar zwangerschap niet meer om naar het losloopveld te komen met Luka.
De hond trekt te veel, dus haar vriendin kwam met Luka.
Zelf komt ze dan met de fiets, maar dat lukte vandaag ook niet.
Jammer genoeg spelen ze niet meer zo heel veel met elkaar, het snuffelen vinden ze alle 2 belangrijker.
Thuis gekomen het ziekenhuis even gebeld, ik heb een grote rode plek onder mijn oksel zitten.
Daar loopt ook precies een getekende lijn.
Talkpoeder helpt niet echt, maar ik mag er jammer genoeg niets anders op doen.
Het voelt niet echt prettig en de geur is ook niet echt aangenaam.
Ik zou vandaag nog even vertellen wat we gister hadden gekookt bij de kookworkshop.
Dit was eigenlijk een tupperware avond met kookdemonstratie's.
Viel dus een beetje tegen, ik wist niet dat het van tupperware was en de ander buren ook niet.
Susanne moest vandaag laat naar school, de eerste 2 uur uitval heeft ze dit schooljaar al weer te pakken.
En dat op de eerste lesdag.
Vandaag ook nog maar wat huishoudelijke klusjes gedaan, dan kan ik morgen weer gezellig naar school.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten