zondag 16 oktober 2011

Widok bundessieger

Zaterdagmorgen stond eerst de wekelijkse training van Widok weer op het programma.
Ik merk dat het mij wel steeds meer moeite kost om op tijd uit bed te gaan.
Ik heb ook op de club aangegeven, dat ik geen wekker zet en zie of ik op tijd wakker wordt.
Gelukkig was Rob op tijd thuis en liep eerst een klein rondje met Widok, kon ik mij nog even rustig aankleden en mijn dagelijkse oefeningen van de fysiotherapeut doen.
Daarna op weg naar Heerhugowaard, hij deed het vandaag een stuk beter dan vorige week.

Rob weggebracht naar Heiloo, de Jaguar kon weer opgehaald worden en zelf doorgereden naar het Maalwater.
Ondertussen Sylvia gebeld en Ella vond het wel leuk om Widok weer eens te zien, dus kwam ze met Ella ook naar het Maalwater.
Met z'n drieën gezellig een rondje gewandeld en Widok heeft zich prima vermaakt met Ella en de andere honden.

Rond 16.15 mijn moeder opgehaald, die vierde haar 80ste verjaardag bij grand cafe de Kleine Waarheid.
Rond 17.00 druppelde de eerste gasten binnen en konden we proosten op de jarige.















Het eten was heerlijk echt een aanrader en de bediening voortreffelijk.
Wij gaan hier zeker nog een keer genieten van een heerlijk diner.
















Zondag

Ging de wekker voor Rob erg vroeg(5.45)ik draaide mij nog lekker even om.
Rob zou met Piet(de fokker van Widok)naar een honden show in Dortmund gaan.
Daar heeft ons mannetje het voortreffelijk gedaan, hij is bundessieger geworden.
Dat is een Duitse titel en betekend gewoon beste reu.
Ook heeft hij een internationaal punt te pakken en 2 bekers.
We mogen wel een prijzenkast voor hem aanschaffen.
Op de site van Rob staat de hele dag beschreven.
Susanne had vanmorgen voor een lekker ontbijt gezorgd en een kopje thee op bed.
Zelf heb ik vandaag niet heel veel gedaan, de vermoeidheid begint nu pas te komen denk ik.
En mijn arm wordt er ook niet echt beter op.
Hopelijk gaat dit weer snel over.

1 opmerking:

  1. Het was zondag voor jouw ook de eerste keer dat je zonder je pruik was.
    Het was even een stap, maar de reactie waren allemaal positief.
    Je hebt ook een lief koppie zonder pruik :-)

    BeantwoordenVerwijderen