dinsdag 15 maart 2011

The day after

Lieve mensen die dit allemaal lezen,

Het gaat nog steeds lekker met me, vannacht niet heel goed geslapen, had het erg warm, de stoom kwam uit mijn oren, maar gelukkig geen koorts.
Anders moet je het ziekenhuis bellen.
's Morgens nog steeds dikke rode wangen, dus het buiten lopen met Widok was heerlijk.
Rond 11.00 werd er een pakje bezorgd, hier in zaten 2 injectiespuiten met Neulasta.
Dit medicijn dient er voor om de witte bloedlichaampjes zo snel mogelijk weer naar een goed pijl te brengen.
De spuiten stimuleren het beenmerg om snel weer witte bloedlichaampjes te maken.
Gelukkig zijn we verzekerd, ik hoop dat alles inderdaad vergoed wordt.
Want ik snap nu wel waarom de gezondheidszorg zo duur is.
Twee van deze spuiten kosten slechts, schrik niet 3063,10.(dit is geen grapje).
Morgen komt er een verpleegkundige om de spuit te geven.
Jammer genoeg heeft dit spul ook weer bijwerkingen.
Grieperig gevoel, koorts en erge bot pijn.
Ik hoop dat dit ook aan mijn deur voorbij gaat.
Maar dat zien we morgen dan wel weer.
Zo als het nu gaat, zie ik niet op tegen de volgende kuur.
Morgen het vervolg.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het zo goed gaat. Die injecties heb ik inderdaad ook gehad.Ik had er niet zo heel veel last van. We gaan dus duimen voor je dat het bij jouw ook goed gaat. heel veel sterkte. groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sam Vlaar - leerling groep 316 maart 2011 om 19:01

    Lieve juf, ik hoop dat jij weer gauw beter wordt. En ik hou heel erg van je. Ik vind het heel erg voor je been en je borsten en daarom stuur ik dit naar je.

    Vandaag heb ik zwemles gehad en ik wil je iets zeggen: ik ben naar het volgende badje gegaan. Het laatste badje van diploma A. Als ik af mag zwemmen, dan ga ik het weer naar je schrijven.

    Voor jou: lekker slapen, dan doe ik dat ook. Ik ga nu naar bed.

    28 kusjes van Sam (omdat ik het met de hele klas samen wil hebben)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Karin,
    Goed om te horen dat het nog een beetje meevalt.
    We missen je best op school, ook al lukt het wel.
    Groetjes, Tonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sam,

    Wat goed dat je bijna mag afzwemmmen.
    En bedankt voor alle kusjes.

    Juf Karin

    BeantwoordenVerwijderen