vrijdag 25 maart 2011

Kracht

De afgelopen 2 dagen begin ik weer wat lekkerder in mijn vel te zitten
Lekker veel buiten geweest met Widok, het weer leent zich daar ook wel voor echt lenteweer.
Ook krijg ik nog steeds veel post en lieve telefoontjes.
Een spreuk op een kaart was wel weer heel mooi en heel erg waar namelijk:

KRACHT
STERKTE ZAL IK JE NIET WENSEN,
JE HOEFT NIET ALTIJD STERK TE ZIJN
MAAR KRACHT HEB JE NODIG
BIJ HET DRAGEN VAN DE PIJN

En dit is zeker waar, al probeer ik/wij wel heel sterk te zijn, maar soms lukt het even niet.
Maar gelukkig zijn er dan veel lieve mensen om ons en mij heen.
BEDANKT ALLEMAAL.
Ook kreeg ik de afgelopen dagen gezellig visite van Nelleke mijn schoonzus en Tonneke een collega.
Dat breekt de dag wel een beetje.
Want van 3 dagen werken, naar iedere dag thuis zitten is toch wel een hele verandering.
Ik mis de gezellige drukte op school en vooral de kinderen van mijn klas.
Maar als ik mij volgende week ook goed voel, dan ga ik lekker even op visite.
Vanmiddag belt de bedrijfsarts nog en spreken we alles door, over een week of 8 neemt hij weer contact op.
Hij geeft aan dat hij het prima vindt als ik af en toe naar school ga, maar dat genezen het belangrijkste is.
EN DAAR GA IK NATUURLIJK VOOR.

1 opmerking:

  1. Margret Dekker (moeder van Sam uit groep 3)25 maart 2011 om 22:48

    Lieve Karin, ik wilde je gewoon even laten weten dat we (veel) aan je denken. Fijn dat je je momenteel wat beter voelt. Misschien komt het door het mooie weer?

    Een dikke knuffel van Margret en haar vier mannen

    BeantwoordenVerwijderen