zondag 20 maart 2011

Toeren met de Jaguar

Vannacht was dochter nummer 2 solidair met mij.
Lonneke was aan het overgeven en aan de diarree.
Gelukkig was het bij haar eenmalig, na een half uur was ze leeg, dus waarschijnlijk iets verkeerds gegeten.
Maar ik voelde mij wel machteloos, want ik wilde ook niet te dicht bij haar zijn i.v.m. infectie gevaar.
Kon dus weinig voor haar doen.
Zelf voelde ik mij ook de hele morgen niet echt lekker, erge buikpijn en misselijk, kwam er in de loop van de ochtend gelukkig uit en toen knapten ik wel weer wat op.
Waarschijnlijk gister toch iets te veel gedaan, maar we hebben nu wel dat gele diploma en daar was het mij om te doen.

.

En een lijst om trots op te zijn.

Rob was ondertussen naar zijn moeder, ik ga daar nu wat minder vaak naar toe i.v.m. de vele bacteriƫn die er in zo verpleeghuis zijn.
's Middags vroeg Rob of ik zin had om mee te gaan in de Jaguar.
Een stukje Westfriese Ommeringdijk en via de duinen terug.
De Jaguar had eerst niet zo mijn aandacht, maar ik vond het nu toch wel erg leuk.
Je komt veel andere oude auto's tegen met dit mooie weer en iedereen is gezellig en groet elkaar.
En wat is Nederland toch mooi, de natuur in ons land is zo divers en iedereen wordt blij en vrolijk van dit weer.
Onderweg nog een lekker softijsje gegeten, eindelijk smaakten er weer iets lekker.
Ik eet al dagen bijna niets, moet me er echt toe zetten om wat te eten.

1 opmerking: