zondag 13 maart 2011

Het begin van de kuur

Vanmorgen de eerste 2 pillen van de chemokuur ingenomen, vanavond moet ik er ook weer 2.
En morgen gaat het dan echt beginnen.
Aan de ene kant denk ik, kom op met die gif zooi, maar aan de andere kant ben ik ook wel een klein beetje zenuwachtig.
Morgen ga ik eindelijk de eerst stap nemen naar genezing.
Het zal zwaar worden, maar met zoveel lieve mensen om ons heen, gaat het zeker lukken.
En misschien vallen de bijwerkingen wel mee, ik ben in zo topconditie (grapje).
Vandaag heerlijk op stap met Widok, Bergerbos en Geesmerambacht.
Wat geeft dit mannetje mij toch heerlijk afleiding en steun.
Rob heeft afleiding gezocht in het poetsen van de Jaguar, ik moet er niet aan denken, maar ja ieder zijn eigen ding.
En 's avonds mochten we heerlijk uit eten bij Brigit en Robbert, met nog meer buren die mee hadden geholpen bij de verbouwing van de uitbouw en keuken.
Het was heerlijk en erg gezellig, het idee werd al geboren om dit vaker te gaan doen.
Nu maar hopen dat het slapen lukt en morgen om 8.00 richting ziekenhuis.

2 opmerkingen:

  1. Hi Karin,
    Sterkte morgen. We leven met jullie mee.
    Groeten,
    Wim en Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Karin,
    Ik denk aan je vandaag, sterkte en dikke kus!

    Onze groep 3 blog is ook vandaag (geheel symbolisch)van start gegaan. Zo blijven we in contact.

    Liefs syl

    BeantwoordenVerwijderen