vrijdag 11 maart 2011

Mooie uitspraak

Van een buurvrouw kregen wij een hele mooie uitspraak,één die helemaal waar is.

Een gezond mens heeft 1000 wensen. Iemand die kanker heeft, heeft slechts èèn droom. GENEZEN...

Zij heeft dit ook meegemaakt en zal toen hetzelfde ervaren hebben.
Donderdag en vrijdag heb ik nog even allen dingen gedaan die nodig waren om maandag te kunnen starten met de chemo.
Naar de huisarts, ik kreeg n.l ook nog een oproep voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker en naar de tandarts om het gebit nog even in goede conditie te brengen.
Want de chemokuren schijnen een aardige aanslag te zijn op je tandvlees.
's Middag had ik op school nog een gezellige borrel, want Mieke zat 40 jaar in het onderwijs.
Op 28 april heeft ze haar afscheidsfeest, maar ik ben bang dat ik dan verstek moet laten gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten