dinsdag 29 maart 2011

Eerste haren vallen uit

Vanmorgen eerst de meiden maar eens verwend met een kopje thee op bed, ze hebben het behoorlijk druk op school.
Veel proefwerken en schoolexamens, dus laat naar bed en vroeg opstaan.
Gelukkig zit ik nu in mijn goede week en kan ik alles zelf wel weer, dus hun ook een beetje verwennen.
Om 11.30 liet ik mijn knie weer heerlijk masseren door Renze, dit helpt wel, de pijn is minder, komt waarschijnlijk ook door de rust.
Daarna heerlijk bij het Geestmerambacht genoten van het zonnetje samen met Widok.
Wat is het daar toch heerlijk.
Al genietend van de zon haal ik mijn handen door mijn haar en kan de plukjes haar er nu dan toch uittrekken, gister zat alles nog vast, maar nu hou ik toch aardig wat haren in mijn handen vast.
Ik wist dat het er aan zat te komen, maar je zit toch even raar te kijken.
Kijken hoe snel het nu gaat, anders vrijdag naar de kapper voor de pruik.
Na het eten kijk ik samen met Lonneke en Susanne nog op een site voor mutsjes en sjaaltjes, voor de afwisseling.
Ook bestellen we een slaapmutsje, het schijnt behoorlijk koud te zijn met een kaal hoofd.
Ik ben benieuwd hoe dat me zal staan, jullie zullen het snel genoeg gaan zien.

1 opmerking:

  1. Heb je al wat leuks met de meiden uitgezocht.
    Ben ook even gaan neuzen en misschien hebben jullie die al wel gezien.
    http://www.hoofdzakengids.nl/hoeden.php
    Stofkunst die hieronder staat is wel gaaf, ook op meerdere manieren te dragen.
    Misschien kun je de kunst afkijken, zal wel duur zijn.
    http://www.stofkunst.nl/unieke_momuts.html#
    Kwam ook wel de nodige instructiefilmpjes tegen met knooptechnieken.

    BeantwoordenVerwijderen