donderdag 31 maart 2011

Mutsjes passen

Vanmorgen in de regen een rondje met Widok, dat was al een tijd terug dat we in de regen liepen.
Het is de laatste weken aldoor zo mooi weer.
Daarna in huis het één en ander gesopt, is het alles vast weer schoon voor volgende week, als het dan weer wat minder lukt.
Ook zou ik naar school, maar vond het weer toch te slecht, ik ga morgen voor de herkansing.
's Middags kwam Marlies een collega van school gezellig op de thee, weer lekker bij geklets, was erg gezellig.
Ook werden de doekjes en mutsjes die ik besteld had vandaag bezorgd door de post, samen met een brief van de bedrijfsarts.
Koert ( directeur van de Kennemerpoort) was gister al langs geweest voor het plan van aanpak, dat moet worden opgesteld als je langer dan 6 weken ziek bent en dat lukt mij wel.
Voorlopig niet aan het werk, maar als ik mij goed voel mag ik best wel iets doen.
En dat ben ik ook zeker van plan.
Toen samen met de meiden de mutsjes gepast, Lonneke staan ze ook erg leuk.
Want mijn haar valt nu wel erg snel uit en wordt erg dun.
Zaterdag ga ik naar de kapper voor de pruik,hier zie ik toch wel een klein beetje tegen op.
Want dan is het echt zichtbaar en voel je, je toch meer een patiënt.
's Avonds kwamen Willem Jan ( baas van Rob) en Marinka gezellig op een bakkie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten