woensdag 16 maart 2011

Injectie Neulasta

Vannacht iets beter geslapen, wel weer behoorlijk warm gehad, maar dat komt van de medicijnen.
Om 9.45 kwam er een verpleegkundige om de dure injectie te geven.
Ze vroeg of ik het zelf ook wilde toen, de volgende keer, dan zou ze het leren.
Maar ik laat het de verpleegkundige maar doen, ze zijn mij te duur.
Ik heb 10 jaar terug wel zelf trombose injectie gegeven toen ik mijn knie had gebroken, maar die waren niet zo duur.
Het is geen kwestie van niet durven, maar ik zit meer tegen de prijs aan te hikken.
s' Middags met Widok rustig naar het losloopveld gelopen en daar heerlijk op een bankje in de zon gezeten, er waren niet zoveel honden om te spelen jammer genoeg.
Thuis gekomen mijn bed ingedoken, had een beetje grieperig gevoel en spierpijn van de injectie.
Lonneke heeft 's avonds heerlijk gekookt en dat smaakten gelukkig wel.
Vanavond op tijd mijn bed in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten